Aktuální trendy v mezinárodním marketingu: Jak to vypadá na evropském trhu?

Pohráváte si s myšlenkou expanze na zahraniční trhy? Pokud vám jde o prodej nebo poskytování služeb na „starém kontinentu“, budou se vám hodit následující tipy. Prozradíme vám, jakým směrem se mezinárodní internetový marketing v Evropě ubírá v roce 2016.

S evropskými zákazníky komunikujte jejich jazykem

Je obecně známý fakt, že obyvatelé většiny evropských států na internetu preferují rodný jazyk. Evropané jsou konzervativní a chcete-li na zahraničních trzích uspět, nechte si své stránky lokalizovat do mateřského jazyka cílové skupiny zákazníků. K nejrozšířenějším jazykům patří angličtina, následuje němčina a španělština (13 % populace), francouzština (12 % populace) a další jazyky.

Optimalizujte pro „správné“ vyhledávače

Evropané nejčastěji vyhledávají na Googlu. Situace se však v jednotlivých zemích liší. Zatímco v Nizozemsku je podíl Googlu 95%, na Islandu a v Estonsku polovina uživatelů využívá také lokální vyhledávače. V Rusku má majoritní podíl Yandex. Proto nejdříve zjistěte, který vyhledávač používá vaše cílová skupina, a až poté začněte optimalizovat nebo sestatovat PPC kampaň.

Optimalizace pro evropské vyhledávače vyžaduje notnou dávku trpělivosti. Je třeba si uvědomit, že může trvat dlouhé měsíce, než dosáhnete kýžených výsledků. Náklady snížíte pomocí efektivních nástrojů, z nichž je velké množství k dispozici zdarma. Analytické nástroje, portály umožňující publikaci tiskových zpráv, navštěvované katalogy apod. vám ušetří nemalou částku.

Sociální sítě se nesou v duchu konzumu

Zahraniční online marketing by měl zahrnovat také propagaci na sociálních sítích, které mají Evropané rádi. Je dobré vědět, že spíše konzumují a nevytváří vlastní obsah. Zákazníkům se dostanete pod kůži prostřednictvím návodů, zlepšováků a podrobných informací o vyhledávaných produktech.

V každém případě se vám vyplatí spolupráce s profesionály, kteří se na konkrétním zahraničním trhu vyznají a nejsou jim cizí specifika národního internetu. Jednou z podmínek je bravurní znalost místního jazyka. Odborníky najdete na www.partnercis.cz.

About The Author

Pan Burns se ve financích vyzná jako nikdo jiný a rád vám poradí. Nebojte se ho na cokoliv zeptat. Ostatně koho jiného, než nejbohatšího obyvatele Springfieldu.

Related posts

Leave a Reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *